Naudotojo gidas
Prekės kategorijos
Dabar Jūs pradedate administruoti prekių Kategorijas. Prieš pradėdami ištrinkite visas demo parduotuvėje esančias kategorijas, kurių Jums nereikės. Labai svarbu yra susiplanuoti kokias prekių kategorijas turite, kurios bus tėvinės, o kurios bus dukterinės ir tik tada pradėkite jas vesti. Taip pat labai svarbu vedant kategorijas yra parašyti kiekvienai kategorijai vienos ar kelių pastraipų apimties tekstą kiekvienai kategorijai. Tai būtų labai naudinga Google paieškos sistemai suteikti aukštesnę indeksavimo poziciją, nes bus geresnis SEO, o taip pat ir Jūsų potencialiems klientams tai suteikta naudingą informaciją, kuri gali įtakoti ir jų apsisprendimą pirkti prekes.
Prekių kategorijos administravimui eikite: Katalogas -> Kategorijos.
Atsivėrusiame lange spauskite koreguoti norimą kategoriją arba sukurti naują. Paspaudus kategorijos redagavimo/sukūrimo lange bus rodoma pirma kortelė „Bendrieji“. Žemiau pateikiama informacija apie kategorijos redagavimo punktus:
- Pasirinkite norimą koreguoti kategorijos kalbą, jei turite daugiau nei vieną, tada privalote suvesti informaciją visomis kalbomis, priešingu atveju bus rodoma klaida ir nebus leidžiama išsaugoti informacijos.
- „Kategorijos pavadinimas” – nurodykite pavadinimą daugiskaitoje. Įveskite prekių ar paslaugų kategorijos pavadinimą.
- „SEO URL adresas” –
- Šis SEO URL adresas suteikia galimybę pakeisti kategorijos URL adresą iš netinkamo dinaminio (pvz: http://manoparduotuve.lt/index.php?route=product/category&path=123) į statinį ir draugišką Google SEO ir žmonėms (pvz.: http://sėkmingaparduotuvė.lt/vasarines-sukneles)
- SEO URL adresą galima pildyti ir patiems, tačiau geriau palikite tai daryti parduotuvei automatiškai už Jus. Kai tik nurodysite Kategorijos pavadinimą šis įvedimo laukelis akimirksniu pasikeis. Kiekvienas SEO URL adresas privalo būti unikalus. Ir tam tikslui sistema generuodama SEO URL adresą panaudodama prekės pavadinimą ir pridėdama prekės modelio kodą pvz.: vasarine-suknele-JOS-MODELIS-123. Tokiu būdu gaunamas unikalus SEO adresas.
- „Aprašymas” – įveskite kategorijos aprašymą, kuris padėtų klientams ir paieškos sistemoms tokioms kaip Google geriau suprasti kokia yra šio puslapio tema ir kokia jame pateikiama informacija. Taip pat galite jame panaudoti tekstą, video, o taip pat formatuoti tekstą jį nuspalvinant ar paryškinant svarbiausią informaciją.
- „SEO Antraštė” – Trumpas kategorijos pavadinimas (įveskite 2 ar 3 žodžius). Tai ir bus Google paieškos rezultatuose rodomas pagrindinis ryškus mėlynas tekstas.
- „Meta Žymo Aprašymas” – trumpas kategorijos aprašymas. Būtų rodomas Google paieškos rezultatuose po ryškia mėlyna SEO Antrašte.
- „Meta Žymos raktažodžiai” – raktiniai kategorijos tekste panaudoti žodžiai. Atskiriami kableliais.
- „Tėvinė kategorija”: Jeigu tai bus tėvinė kategorija tuomet palikite šį laukelį tuščią. O tuo atveju jeigu norėsite sukurti subkategoriją tuomet pradėkite rašyti tėvinės kategorijos pavadinimą ir netrukus automatiškai iššoks pagal pradėtą vesti tekstą surastų kategorijų sąrašas ir tuomet galėsite paspausti ant būsimos tėvinės kategorijos.
- „Taikomi filtrai”: … informacija ruošiama…
- „Parduotuvės”: Palikite Numatytąją parinktį.
- „Atvaizdas”: Šis laukelis suteikia galimybę turėti paveikslėlį, kuomet vartotojas yra kategorijos puslapyje. Spauskite naršyti ir iššokusiame lange pasirinkite vieną pageidaujamą paveiksliuką iš jau įkeltų arba nuotrauką į serverį lengvai įkelkite paspaudę mygtuką įkelti.
- „Viršuje”: Pažymėjus varnelę kategorija bus rodoma ne tik šoniniame stulpelyje (Kategorijos), bet ir viršutiniame meniu. Ši funkcija su JOURNAL tema dabar neturi reikšmės, todėl galite nekreipti dėmesio į šią varnelę ir palikite ją parinktą.
- „Stulpeliai”:
Stulpelių skaičius trijų apatinių kategorijų naudojimui. Veikia tik su pagrindinėmis kategorijoms.Ši funkcija su JOURNAL tema dabar neturi reikšmės, todėl galite nekreipti dėmesio ir palikite 1. - „Rikiavimo eiliškumas”: nurodyti galite, kad kategorija būtų rodoma kuo aukščiau ar žemiau tarp kategorijų. Kuo didesnis šis skaičius tuo galima sakyti, kad „kategorija yra sunkesnė“ ir ją atvaizduoja žemiau už kitas, o kuo skaitmuo mažesnis tuo „kategorija yra lengvesnė“ ir ją atvaizduos arba ji kyla aukščiau už kitas.
- Patartina vesti kategorijas rašant eiliškumo skaičius kas 10, pvz: 10, 20 ir t.t., nes tai padės kategorijas perrikiuoti ar įterpti į tarpą kitą. Taip pat galima naudoti ir neigiamus skaičius. Tad kuo didesnis neigiamas skaičius tuo kategorijos svoris labiau mažėja ir ji išvedama aukštesnėje pozicijoje. Kaip pildyti rikiavimo eiliškumą pateikiama žemiau.
- „Būsena”: Jei norite, kad el. parduotuvės klientai matytų šią kategoriją pasirinkite Aktyvuota, priešingu atveju paslepiame ją Deaktyvuota. Būseną keisti į Deaktyvuotą pravartu tuomet kai nebeturite prekių šioje kategorijoje ar tik planuojate prekes suvedinėti.
Kategorijų rikiavimo eiliškumo pildymo pavyzdys:
Rikiavimo eiliškumą (Sort Order). Visada juos pildykite kaip pavaizduoda žemiau:
1. Pati pirmoji kategorija, nurodykite Rikiavimo eiliškumą: 10
1.1 SubkategorijaA, nurodykite Rikiavimo eiliškumą: 10
1.2 SubkategorijaB, nurodykite Rikiavimo eiliškumą: 20
2. Antra pagrindinė kategorija, nurodykite Rikiavimo eiliškumą: 20
2.1 SubkategorijaC, nurodykite Rikiavimo eiliškumą: 10
2.2 SubkategorijaD, nurodykite Rikiavimo eiliškumą: 20
3. Trečia Pagrindinė kategorija, nurodykite Rikiavimo eiliškumą: 30
3.1 SubkategorijaE, nurodykite Rikiavimo eiliškumą: 10
Rekomendacijos prekių kategorijų pavadinimams:
Dažnai pasitaiko, kad yra keletas kategorijų su tokiu pat pavadinimu Pvz pateiksime tokį kategorijų medį:
- Vyriški -> Batai
- Moteriški -> Batai
- Vaikiški -> Batai
Tokiu atveju kategorijas su vienodais pavadinimais visada rekomenduojama rašyti pilnus jų pavadinimus pvz:
- Vyriški -> Vyriški batai
- Moteriški -> Moteriški batai
- Vaikiški -> Vaikiški batai
Taip suvedus kategorijas sukursite geresnį SEO, o taip pat jūsų klientai pasirinkę norimą kategoriją matys pilną ir informatyvų kategorijos puslapio pavadinimą: Vyriški batai ir pan.