Naudotojo gidas

Turinys

Klientų sąrašas

Skaitote:
Klientų sąrašas administravimo meniu

El. parduotuvės administravime galite matyti ir redaguoti užsiregistravusius klientus.

Jo administravimui eikite čia: Klientai -> Klientai

 

Klientų sąrašo administravimas

Atsivėrusiame lange bus rodomi visi klientai: Klientų sąrašas, ir galite juos filtruoti pagal norimus duomenų laukelius, pradėti redaguoti, ištrinti ir panašiai:

  1. „Kliento vardas“ – Galite įvesti kliento vardą ir pavardę pirkėjo tiksliai paieškai pvz: „Vardenis Pavardenis“;
  2. „Klientų grupė“ – Paieškai galite nurodyti klientų grupę pvz: „fizinis asmuo“ ar „juridinis asmuo su PVM kodu“ ar pan.;
  3. „Patvirtinta“ – Galite filtruodami pamatyti patvirtinusiu save klientus ir ne. Patvirtinimas reiškia, kad užsiregistravęs klientas gauna laišką su nuoroda, kurią paspaudus jis patvirtina savo registravimosi el. pašto adresą ir klientas tampa patvirtintas;
  4. „Data“ – Filtruokite klientus pagal tikslią jų užsiregistravimo datą;
  5. „El. paštas“ – čia galite filtruoti klientą pagal jo el. pašto adresą;
  6. „Būsena“ – dėl įvairių priežasčių galite klientą ir deaktyvuoti, kad jis negalėtų atlikti parduotuvėje jokių veiksmų ir negalėtų užsiregistruoti. Tokius klientus lengvai surasite nurodę filtravimo Būseną Deaktyvuota;
  7. „IP adresas“ – tai retai naudojamas filtravimo būdas pagal tikslų kliento IP adresą, tačiau iškilus tokiam poreikiui galite filtruoti ir pagal jo IP adresą pvz: 127.0.0.1;
  8. „Filtruoti“ – suvedę duomenis į filtravimo laukelį ar laukelius spauskite mygtuką Filtruoti ir bus atlikta klientų filtracija;
  9. „Valdymo mygtukai“ – atvaizdavus klientus galite pasinaudoti greitais administravimo mygtukais: „Patvirtinti paskyrą“, „Prisijungti prie parduotuvės“ – kliento vardu ir padėti atlikti užsakymą ir pan., „Užblokuoti klientą“ ir „Redaguoti“;
  10. „+“ – su pliuso ženklo mygtuku galite sukurti naują klientą;
  11. „Trynimas“ – parinkus varneles prie norimų ištrinti klientų ir paspaudus mygtuką ištrinsite klientus;

 

Ar informacija buvo naudinga?
Kaip galėtume patobulinti straipsnį?